سوالات مهم در هنگام استخدام مشاور سئو
نوشته شده توسط : سید محمدرضا گلستان


چنانچه تارنما شما در حاصل موتورهای کاوش مانند گوگل چشم نمی‌شود، مشتریان غرض شما هیچگاه استحصال و کارتان را نخواهند رویت کرد. مرتبه فراتر وب سایت در نتایج کاوش فاکتوری اصلی برای هر چه بیشتر چشم شدن وب سایت به حساب آورده می شود. در شکل وصال بدین مهم، یوزرها بیشتری با آن آشنا گردیده و در فایده فروش و سوداوری بیزنس افزایش مییابد.
اما در حالتی که شما فاقد فرصت و مهارت کافی برای ارتقا مرتبه وب سایت در حاصل کاوش باشید، چه کار بایستی فرمایید؟ در اینگونه قوانینی استخدام مشاور بهینه سازی با تجریه قادر است آیتم فوق العاده ای باشد. در شکل نیاز به مشاور بهینه سازی می‌توانید از سرویس ها تیم رادزاد نیز برخوردار گردید.
درین نوشته‌ی علمی به طرح 10 پرسش پرداخته ایم تا پیش از پذیرش مشاوره سئو مد نظرتان از وی بپرسید. 

دوره آموزش سئو


1. آیا می توان که لیستی از مشتریان قدیمی یا این که حال حاضرتان داشته باشم؟
بعضی از کارشناسان seo معتقدند که یک مشاور سئو دارای اعتبار در معرفی تنی چند از مشتریان خویش نبایست بیمی داشته باشد.
معرفی یک سری بدن از مشتریان یک مشاور قادر است به شما یاری دهد تا واحد سنجش توفیق شخص را در کار خویش محاسبه کنید. مطمئنا نبایستی انتظار داشته باشید که یک مشاور seo جزییاتی درباره مشتریان خویش به شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که‌این پرسش مختص اشخاص میتواند باشد، به این دلیل‌که گروه های seo غالبا به خیال و خاطر محافظت قوانین کاری خویش از معرفی مشتریانشان معذورند.
2. چه‌گونه به ارتقاء درجه تارنما در نتیجه ها کاوش خواهید پرداخت؟
هیچگاه به سمت مشاورین سئویی نروید که به ذکر جزییات طرز های کاری خویش نمی پردازند. آنها باید به توضیح استراتژی های خویش برای افزایش رتبه پرداخته و همچنین به به حساب آوردن زمان مورد نیاز برای توفیق در کمپین های سئو بپردازند.

مشاورین seo باید شعور جامعی از بهینه سازی آن پیج داشته و بتوانند راهکارهای با صرفه ای را برای seo تارنما ارائه دهند. این راهکارها دربرگیرنده سئو یو آر ال ها، ساختار پیوند های داخلی، تیتر صفحات و متا تگ ها هست.

همینطور لحاظ مشاور سئو مد لحاظ خویش را درباره سئو خارجی و راه‌های پیشنهادی او‌را جویا گردید. هنوز مشاورین بهینه سازی متعددی وجود دارند که متاسفانه یقین به خرید بک لینک دارا هستند.

3. آیا شما به دستورالعمل های وبمستر موتورهای کاوش پایبندید؟
مطمئنا شما نیاز به مشاور سئویی دارید که از قوانین موتورهای کاوش تاسی کرده و راهکارهای وی در جهت فریب آن ها نباشد. راهکارهایی مانند ساخت محتوای اسپم و یا این که افزودن متن و لینک های مخفی در صفحات فقط به پنالتی شدن وب سایت سبب خواهد شد.

موتروهای جستجویی مانند گوگل و بینگ دارنده دستورالعمل های مشخصی برای حضور وبسایت ها در نتیجه ها کاوش هستند.

4. آیا شما می‌توانید رتبه یگ گوگل، بینگ و یاهو را برای وبسایت اینجانب ضمانت فرمایید؟
در شرایطی‌که کاندیدای متبوع شما جواب آری به‌این جواب دهد، بلافاصله سراغ کاندیدای بعدی بروید! رتبه یک گوگل ابدا ضمانت شدنی وجود ندارد و متاسفانه بعضی از مشاورین seo اینگونه گارانتی هایی را به مشتری می‌دهند.

ادعای درایت از جزئییات الگوریتم گوگل از طرف مشاور بهینه سازی مد حیث شما، به خانه کارت قرمزی برای وی خواهد بود. تنها خویش موتورهای کاوش بر روی الگوریتم های رتبه بندی اثر گذار بوده و کسی از جزئییات ظریف آن‌ها آگاه وجود ندارد.

5. آیا در دستیابی حاصل محلی تجربه دارید؟
اکران وبسایت کسب و امور مخصوصا استحصال و شغل های خرد بر اساس مشتریان محلی در حاصل محلی گوگل می‌تواند اثر شگرفی در توفیق آنها داشته باشد. در صورتی‌که شما نیز داری اینگونه قوانینی می باشند، بهینه سازی محلی قادر است به شما کمک متعددی نماید.

در شکل باصرفه بودن وبسایت شما در حوزه سئو محلی، تارنما شما در جستجوی لغات کلیدی مربوط به جای شما به اکران در خواهد آمد. چهت نیل به اینگونه هدفی، مشاور بهینه سازی تارنما می بایست ارشادوراهنمایی های مایحتاج در جهت وصال به اینگونه بهره ای را ارائه دهد.

6. آیا شما کل تغییرات انجام شده در وبسایت را به اینجانب اطلاع خواهید اعطا کرد؟
اعمال بهینه سازی در سایت نیازمند تغییراتی در کدنویسی وب سایت هاست. روش اعمال این پیکربندی و تعداد صفحه های موردنیاز برای این تغییرات حائز اهمیت فراوانی برای شما خواهد بود. اگر‌که قصد دادن اذن به تغییر تحول در کدهای سایت را به کاندیدای خویش دارید، مسلما این پرسش را از وی بپرسید.

به عنوان مثال آیا کاندیدای مشاور seo، صرفا به ویرایش عنوان ها ورقه بسنده کرده یااینکه از آغاز آنها را تغییر تحول می دهد؟ آیا وی مبادرت به اضافه نمودن محتوای بیشتر به شیت محصولات و سرویس ها خواهد نمود؟ آیا مبادرت به پیاده سازی دوباره تارنما یا این که بخشی از آن می کند؟ آیا وی صفحه های جدید به وب سایت اضافه می نماید؟

7. چه گونه به محاسبه توفیق در سئو وب سایت می‌پردازید؟
برای استیناف توفیق های حاصل از بهینه سازی بایستی از تعداد و منابع ترافیکی تارنما دور اندیشی جامعی داشته باشید. مشاور مد لحاظ شما می بایست تجربه کافی از فعالیت با قابل انعطاف افزارهای آنالیتیکس را داشته و بتواند تغییرات سکو کلمات کلیدی وبسایت را گزارش دهد. تعداد بک پیوند ها از سایر وب سایت ها و همچنین عبارات کلیدی کاوش گردیده توسط یوزرها تارنما میتواند پارامترهای نه برای بازرسی سئو باشد.

مجال ارائه این داده ها بوسیله وی و نحوه به کارگیری وی از این داده ها برای افزایش سکو تارنما را نیز از شروع جویا گردید.

8. ما چه گونه و چه مجال هایی با یکدیگر رابطه برقرار میکنیم؟
طرز رابطه مشاورین سئو با یکدیگر متعدد میباشد و هرمورد استانداردهای خاص خویش را دارند. شما می بایست شخصی را برای این عمل گزینش نمایید که متناسب با نیازهای شماست. از کاندیدای مد حیث خویش بپرسید که به چه صورتی با شما رابطه برقرار می نماید؟ آیا این رابطه از روش تلفن خواهد بود؟ یا این که از روش طرق آنلاین مانند اسکایپ؟ همینطور تعداد دفعات رابطه در ماه را نیز از آغاز مشخص و معلوم فرمایید.

9. موقعیت پرداخت هزینه ها از طرف شما چیست؟
شما باید از میزان حقوق مشاور seo آگاه گردیده و می بایست از وی بپرسید که روش پرداخت مخارج به طور پروژه ایست یا این که ساعتی؟ هزینه مشورت کردن سئو به طور پروژه ای بسته به اندازه پروژه قادر است مقادیر متفاوتی باشد. همینطور هزینه ساعتی مشورت کردن بهینه سازی نیز بسته به تجارب و مهارت طرف مقابلتان مشقت بزرگ ایست.

فاکتور دیگر نیز فرصت پرداخت حقوق و دستمزد مشاور میباشد. روزمره، ماهانه یا این که شش ماهه بودن پرداخت ها می تواند برای بعضا از اشخاص حائز اهمیت باشد. همچنینی می بایست از مشاور بهینه سازی پرسید که در شکل پرداخت شش ماهه، آیا سود چند درصدی بایست به مبلغ پرداختی اضافه خواهد شد یا این که خیر.

10. در شکل باطل تفاهم نامه چه اتفاقی می افتد؟
هنگامی که تفاهم نامه شما به پایان رسیده و یا این که به هر دلیلی زودتر از موعود خاتمه یابد، شما باید صاحب و مالک تک تک seo های انجام شده باشید.

در واقع تفاهم نامه شما بایستی به گونه ای باشد که در شکل باطل آن، مشاور بهینه سازی قادر به تغییر تحول یا این که حذف محتوای اضافه گردیده نباشد. همینطور خوب میباشد که وضعیت باطل زود هنگام تفاهم نامه را با وی از شروع ارزیابی فرمائید.





:: برچسب‌ها: دوره آموزش سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: